وقتشه یه کاری بکنی...
یه تکونی به خودت بدی...
همیشه وقت نداری تا همه چیز رو به تعویق بندازی...
تو اینی که الان هستی، نیستی...
به خودت بیا دختر جون :)
پاروی بی قایق .............
ما را در سایت پاروی بی قایق .......... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 10:06